لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ژاوی به دنبال باز کردن گره بارسلونا| رونمایی از خرید‌های آبی‌واناری!

  • کد خبر: ۹۸۲۶۹
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
ژاوی به دنبال باز کردن گره بارسلونا| رونمایی از خرید‌های آبی‌واناری!
بارسا در حساس‌ترین بازی هفته لالیگا به‌مصاف اتلتیکومادرید می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در مهم‌ترین بازی هفته اسپانیا، بارسلونا از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. دو تیمی که به‌شدت برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی باهم رقابت دارند و بارسلونا می‌تواند با این برد، قدمی بلند برای بهبود در آینده بردارد.

ژاوی در این پنجره نقل‌وانتقالاتی به هرچه می‌خواست، رسید و توانست آلوز، تورس، ترائوره و اوبامیانگ را به خدمت بگیرد و ترکیبش را کاملا تقویت کند. با این خریدها، انتظارات از ژاوی و بارسلونا نیز به‌شدت زیاد شده است و باید دید در اولین دیدار مهم مقابل اتلتیکو چه نتیجه‌ای کسب خواهند کرد. برای بازی امروز، چند بازیکن برای ژاوی در دسترس نخواهند بود و بارسلونا از تیم اصلی‌اش فقط نوزده بازیکن دارد.

آن‌ها باید چهار بازیکن دیگر از تیم «ب» به فهرستشان اضافه کنند. نکته جالب این است که این تیم از ۲۳ نفر، هشت مهاجم در اختیار دارد. برای بازی مقابل اتلتیکومادرید، اریک گارسیا، سرخیو روبرتو، ساموئل اومتیتی، کلمن لنگله، آنسو فاتی و ممفیس دپای در دسترس نخواهند بود. اوبامیانگ و ترائوره، خرید‌های جدید بارسلونا، اما در دسترس‌اند و باید دید آیا ژاوی به آن‌ها بازی می‌دهد.

اما قرمزوسفید‌های مادرید هم برای این بازی کم‌کم آماده می‌شوند. خبر خوب برای دیگو سیمئونه اینکه لوئیس سوارس در تمرین گذشته اتلتیکو شرکت کرد و به‌این‌ترتیب، او مشکلی برای رویارویی با تیم سابقش نخواهد داشت. اما غایب بزرگ اتلتیکو در این بازی آنتوان گریزمان است که همچنان دوران بهبودی را پشت‌سر می‌گذارد و به این بازی حساس نخواهد رسید.

بازی حساس اتلتیکومادرید برابر بارسلونا درحالی برگزار می‌شود که اتلتیکو با ۳۶امتیاز در رده چهارم است و بارسلونا با یک‌امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارد و این باعث شده است رقابت دو تیم برای کسب سهمیه بسیار زیاد باشد. در بازی رفت این فصل در متروپولیتانو بارسا با هدایت رونالد کومان با دو گل مغلوب شد. فصل گذشته اتلتیکو در نوکمپ از بارسا یک‌تساوی بدون گل گرفت، ولی در زمین خودش توانست ۱ بر ۰ برنده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->